Letní povídka pro Víkend: Špinavá hra

31. 07. 2014 12:19:56
Omezena pravidly se rozhlédla okolo sebe. Věděla, že bez ochrany by se to jí i jemu líbilo více. Nevzdávala se. Pohlcena všemi vášněmi mu propadla. Dopadli na gauč ...

Omezena pravidly se rozhlédla okolo sebe. Věděla, že bez ochrany by se to jí i jemu líbilo více. Nevzdávala se. Pohlcena všemi vášněmi mu propadla. Dopadli na gauč ...

...a vášnivě se dotýkali s neuvěřitelným jiskřením na méně či více vzdálených partích svých nahých mokrých těl. Bylo léto a větrák, který jel na plné obrátky, byl k ničemu. Sápali se po sobě jako divocí býci při zápase na koridě. Hledali místa, kterých se ještě nedotkli, aby je pevně uchopili, zmáčkli, by to bylo naposled. Angažovali jazyky a těla si hnětli vzájemně. Už už už cítili, že se blíží orgasmu. Naposled se zhluboka nadechli. A pak už jenom vydechli a nechali se ovívat větrákem.

A v ten moment se čas zastavil, písek v přesípacích hodinách zamrzl.

.

.

.

Přátelé jsou lidé, kterým nevadí, zavoláte-li je třeba ve čtyři hodiny ráno

*MARLENE DIETRICHOVÁ

.

.

.

I muži?

Deprese z počasí

Veskrze nejlepší pocit jsem měla z chlapů, kteří do mého života přinášeli osvěžení, tzv. mě občerstvovali. Na přelomu října a listopadu mě přepadaly deprese z podzimního počasí, které sužovalo celou Českou republiku, do které jsem se v půli října vítězoslavně vrátila. Neměla jsem práci, pracák a pohovory se staly mojí denní rutinou, spousta kamarádů byla na studiích a jezdili domů jenom zřídka, takže mi chyběly i spřízněné duše. Pár jich bylo, ale mi bylo smutno. Chyběla mi má hrdost, mé sebevědomí, má oddanost lidem, vstřícnost a pokora. Nevím, kde jsem tyto vlastnosti poztrácela. Snažila jsem se je znovuobjevit. Fyzickou aktivitou, návštěvou činoher a koncertů, najitím pravidelného rytmu mého rychle letícího života.

Květen

V květnu na mě naplno útočila vášeň ze všech stran a moc jsem potřebovala vyrazit se svým chlapem na zájezd, třeba do zahraničí, do pěkného hotelu nejlíp s all inklusive systémem, s masážemi a výborným jídlem, kde bychom se ve volných chvílích mohli milovat na pláži, na pokoji nebo na tajných místech. Jenže, nebylo s kým, kamarádky nepřicházely v úvahu, stejně denně pracovaly nebo neměly peníze, s kamarády jsem nemohla, protože byli téměř všichni zadaní, a můj přítel neměl na dovolenou peníze. Byl košer, ale bez peněz... Nakonec se z Prokopa vyklubal holomek, přestože byl moc fajn chlap, gentleman, byl línej a neměl /zase/ momentálně práci. Což mu u mě ubírá čtyři z deseti bodů. Možná tu chuť na nové dálky nechám na červen, třeba se do té doby něco změní. Uvidíme. Uberu ještě bod, a neřeknu za co. Hádejte sami. Sex? Ne. Nešikovnost...

Láska neexistuje, pakliže vášeň ustane. Jestliže vášeň doutná jako uhlíky v ohni po půlnoci na letním táboře, znamená to lásku. Tak milou, něžnou a vášnivou, že se to člověku ani nechce věřit. Zapomněli jsme na svůj původ, kdy v přírodě jsme se milovali do skonání světa. Bezmyšlenkovitě. Ne vlažně a v zajetí podivné fantazie. Pravidel. Návodů.

Doufali jsme, že potkáme někoho, s kým nám bude dobře zítra, až tábor skončí a uhlíky uhasnou. Probudíme se vedle životabudiče.

Mysleli jsme si, že tím, když ostatním odpustíme jejich chyby a přestupky, dostaneme sebe i je do lepšího světa, světa bezpodmínečné dobroty, a bude nám zase fajn.

Nevnímali jsme ale, že jenom my nemůžeme konat dobro, aniž by se nám dobra nedostávalo od druhých. Život je jako bumerang, konej to co chceš, aby ostatní konali tobě.

Dokonalé pojetí lásky, červenec

Protože byl dřevo, neuměl hrát ani tenis. Přesto bezpodmínečně jsem se k němu něžně přitulila, vtiskla se mu do náručí a vdechovala sladkou vůni. On prakticky okamžitě usnul a jeho dech ve skutečnosti voněl po cigaretách. I jeho hlas ve spánku příjemně chraptěl. Cítila jsem se jako žena, v jeho objetí jsem nepočítala každou vteřinu, ale užívala si pocitu souznění, který jak možná tušila či věděla, nemusí trvat vždycky navěky. Konejšivě jsem si ohrnula pramínek vlasů ze zpoceného čela a koukala se do tmy. V pokoji, který byl prosvětlen pouze paprskem světla přicházejícím zvenčí, ještě potichu pracovala klimatizace, která napomáhala udržovat vzduch dýchatelné teploty určené ke spaní. Cítila jeho tělo, horké tělo, které se každým nádechem vzdouvalo a tyto impulzy v ní vyvolávaly pocity štěstí, extáze a naděje, že se jednou stane jeho jedinou, kouzelnou vílou, po které bude velmi toužit a láskou k ní se soužit. Jako že utopických románů nebylo napsáno dost, jakmile se probudila, realita ji začala vítat velkými pozdravy.

Tyto pozdravy nebyly pouze pozitivního rázu, musela se vyrovnat s nepříjemnými klienty, kteří se pokoušeli kazit náladu jí, ale kazili jí především sami sobě. Svým sobeckým chováním. Sobeckost se projevovala jako nenažranost českého člověka, která bohužel vrhala špatný obraz na celou českou společnost, kterou tu onen Čech „reprezentoval“. Multikulturní rozdíly v tuto chvíli hrály roli jazykové bariéry.

Nicméně přátelskost, vstřícnost a vřelost tamějších lidí by uspokojila částečně či plně kohokoliv. Ale ve stu lidí se vždy zaručeně najde jeden blbec, u kterého výjimka potvrzuje pravidlo.

Po těžkostech s prací se stalo něco mezi námi..........................................

A v ten moment se čas zastavil znova, písek v přesípacích hodinách zamrzl.

Jako tvůj úsměv, který jsem měla tak ráda. Roztrhal si moje srdce na kusy.

Autor: Markéta Jaglarzová | čtvrtek 31.7.2014 12:19 | karma článku: 6.51 | přečteno: 380x

Další články blogera

Markéta Jaglarzová

Letní báseň

O jedné žluté slunečnici a několika malých kukuřičkách. Jak byly a pak už nebyly. Protože se to tak stalo.

14.7.2023 v 14:00 | Karma článku: 6.24 | Přečteno: 111 | Diskuse

Markéta Jaglarzová

Nezvyklé Off-grid bydlení aneb luxus v přírodě I.

Zahlídli jste někde malý domek, netradiční stavbu, tzv. off grid house? Není to ani hotel, ani běžná chata, chalupa, dřevostavba či zděný rodinný dům, statek, nebo byt. Teď máme možnost zjistit, co byl zač.

6.9.2021 v 14:47 | Karma článku: 7.77 | Přečteno: 280 | Diskuse

Další články z rubriky Letní povídka

Danka Štoflová

Jak mi ďábel láskyplně olíznul ruku!

Vdala jsem se za Tammyho, čerokézského indiána, žijícího v New Yorku. Ukázal mi, že život je zvláštní a mnoho věcí nevidím. Jenže já jsem česká holka a vím toho dost. Každý v New Yorku má svého psychoterapeuta, je drahý a k ničemu

27.6.2022 v 13:00 | Karma článku: 46.36 | Přečteno: 10305 | Diskuse

Danka Štoflová

Kulový blesk - aneb Nedám ti svůj hrnec!

Vdala jsem se za Tammyho, přímého potomka čerokézských indiánů. Žijeme v Severní Karolíně, na úpatí Great Smoky Mountains. Indiáni jsou pověstní svojí mlčenlivostí. Tak přesně ta mi leze děsně na nervy.

23.6.2022 v 10:31 | Karma článku: 46.20 | Přečteno: 5610 | Diskuse

Lucie Hejnalová

Na kole kolem a okolo

Pravidelně jezdím na kole. To v mém případě znamená, že si pravidelně jednou za cca 15 let koupím kolo, doladím výbavu a namlouvám sama sobě, jak budu pořád jezdit a kolo se stane mou nedílnou součástí. Hahaha.

22.6.2022 v 17:15 | Karma článku: 15.09 | Přečteno: 369 | Diskuse

Danka Štoflová

Rozkošná sexy piha, přímo pod zadkem!

Vdala jsem se za Tammyho, přímého potomka čerokézských indiánů. Žijeme v Severní Karolíně poblíž indiánské rezervace, snad šťastně. Byla jsem a vždycky budu žárlivá. I když vím, že kolečka osudu zapadla přesně na ta správná místa.

16.6.2022 v 10:53 | Karma článku: 47.11 | Přečteno: 16284 | Diskuse

Danka Štoflová

O dívce jménem Faith

Vdala jsem se za indiána z kmene Čerokí, a žijeme v Severní Karolíně poblíž Národního parku Great Smoky Mountains.Indiáni věří, že osudy lidí a naší planety se odvíjí v cyklech.V cyklech zvláštních a neuvěřitelných, až srdce bolí.

14.6.2022 v 9:20 | Karma článku: 46.18 | Přečteno: 4928 | Diskuse
Počet článků 127 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 696

V první řadě milovnice všeho krásného, dobrého jídla, rychlé jízdy na bruslích i snowboardu, knih, přírody a muziky. Ještě nedávno velká cestovatelka, delegátka a průvodkyně CK.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...