Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Všechno nejlepší k svátku přeju :)

0 0
možnosti
Foto

jako hypochondr mám se současným zdravotnictvím bohaté zkušenosti:-)nejvíce mi vadí když douho sedím sám v čekárně a neni s kým promluvit o nemocech.:-)v těchto případech jsou ideální osvětové obrázky....například před vyšetřením tlustého střeba zasunutím hadice jsem mohl na plakátě dlouho studovat, kde všude vznikají nádory.:-/:-)nic méně zodpověddně pravím, že péče se zlepšuje, což je dáno také pokrokem v v oboru. Přechod ze soc zdravotnictví k současnému byl v mnoha oborech skokový.

0 0
možnosti
Foto

...vůbec nechápu proč mi to skočilo sem, když jsem psal jinam.:-/

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za ta pozivita - je a bude mi potěšením :-)[>-]R^

1 0
možnosti
Foto

R^  kočky neustále objevují ta nejnemožnější místa ke svému odpočinku:-)

2 0
možnosti
JR

J78a53r24a 69R25a50n81k

1. 7. 2015 5:55

Tu karmu si skutecne zaslouzite, ne za krasne a pro nas emocionalni fotografie, ale Vy take zachranujeteR^V

1 0
možnosti
  • Počet článků 127
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 696x
V první řadě milovnice všeho krásného, dobrého jídla, rychlé jízdy na bruslích i snowboardu, knih, přírody a muziky. Ještě nedávno velká cestovatelka, delegátka a průvodkyně CK.