Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

Krome kreditky jsou asi nejdůležitější pro mě dioptrické sluneční brýle, potom léky ..atd.atd..a dobra nálada.;-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, Radko, díky, na ty dioptrie jsem úplně zapomněla ;-):-)R^

0 0
možnosti
RE

Co nemám, nepotřebuju:) Netýká se pasu, platení karty a léků!:)

1 0
možnosti
JB

J95i45ř59í 30B78o52č34e55k

31. 5. 2018 10:14

já si přibalím i dvě děti. i když bych je raději přesunul do části Zapomněli jste.. (zas až tak nevadí) ;-D

3 0
možnosti
Foto

To je super hláška Jirko :D Díky za ni.

0 0
možnosti
JU

Sakra, ženská, málem jsem si kvůli vás zapomněl přibalit holicí strojek...Já věděl, že mi něco chybí...:-)

1 0
možnosti
Foto

Robinson Crusoe byl Pepo taky celkem sexy :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 127
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 696x
V první řadě milovnice všeho krásného, dobrého jídla, rychlé jízdy na bruslích i snowboardu, knih, přírody a muziky. Ještě nedávno velká cestovatelka, delegátka a průvodkyně CK.