Letní nářez

To nejde. To nemůžu. Ať už se to týká cestování, nebo pořízení nové věci, vždy nejvíce záleží na prioritách: kdo jsme, co chceme, a kam směřujeme. Je důležité mít směr, cíl už si nás najde. Jako třeba skvělé inline bruslení!

Obdivuju lidi, co se dali na body workout a dřou dnes a denně ve venkovních tělocvičnách, pak taky holky, co trénují pole i para pole dance, protože tento sport vypadá ve finále v podstatě lehce. Jako všechno, co jsme se naučili - odedřeli.

Ty, co odjeli žít život do zahraničí a podařilo se jim tam usadit. Výborné, nadané umělce, klavírní virtuosy, profesionální hráčky na violu (určitě znáte jejich sestřičku housle)…  

Začátky jsou všude těžké, je to o štěstí i o vůli.

Mě zase baví spousta jiných věcí, mezi které patří kolečkové brusle. Mimochodem, ty už dnes téměř nikdo nepojmenuje jinak než inline brusle. Ráda je testuju, zkouším nové modely, značky, barvy, tvary. I koloběžky a hlavně elektrokoloběžky, stejně jako elektrokola, mě v poslední době nadchly. 

Sportujete, a když už nemůžete, pořád to ještě jde a k tý hospůdce, kde na vás přátelé čekají, prostě v pohodě dojedete. A to ne uřícená, nemoci popadnout dech. Je to sranda :-), ale v podstatě je to tak.Když si ulehčujeme spoustu věcí, proč taky někdy nezkusit elektro-kolo-běžku, že?

 

Co si budeme namlouvat, důležité je nemluvit, nepsat, ale konat!

S přáteli je to ještě větší zábava!
  1. Tudíž jsem na jaře již navštívila pár zajímavých akcí. První akce byla v Brně, kde jsem si na Megatestu (všech) bruslí a koloběžek zkusila roli VIP testerky. Official video z akce je tady. Byla to letos první větší akce, která je indooorová, tudíž se koná za každého počasí.
  2. Pokračovala jsem 1. letošní opavskou bladenight, noční projížďku Opavou - video na profilu.
  3. A nejvíc jsem se bavila na první jarní celodenní akci, jako byl výborný 2. ročník Inline testu bruslí K2 v Opavě - Městských Sadech u fotbalového stadionu.

Všechny tyto akce byly naprosto skvělé !

Tady jsou nějaké ty prima fotečky se všemi prima návštěvníky akce (včetně  ambasadora a skvělého učitele bruslení Ondry Thora a odvážného freestyle jezdce Brgula - děkujem kluci :)

Základ každé úspěšné akce je skvělá snídaně!
Půjčujeme, testujeme, bavíme se
Losování tomboly v Opavě
Bavíme a motivujem se navzájem

Řecko versus Česko

Že život není o zážitcích, ale hlavně o stereotypu, jsem nevěděla moc.  Když jsem žila v zahraničí, zážitky si mě vyhledávaly samy a ten život, ať už na řeckých ostrovech, v Turecku či na španělské Mallorce jsem brala jako standard. A proto jsem vystoupila i já z komfortní zóny a několik let mimo ní žila. Pak jsem se vrátila do Česka a zjistila, že tady se žije jinak a není snadné zapadnout s lehkostí, protože:

Chybí tu moře.
Nesdílíme tolik. Nejsme tak spontánní. Nemáme moře. To poslední mě štve asi nejvíc.

Tak jsem si našla ventil a začala zážitky, a tím není klavír, viola ani divadelní prkna, ale nic jiného než sport. Kolem mě lidé hodně sportují. A je to dobře. Vidím to na nich. Jsou zdravější, mají pružnější těla a více dobré nálady. Je to lepší než jen pořád obrážet markety, pak to doma jíst a u toho sledovat televizi.  

Na druhou stranu, dá se toho tu dělat hodně!

Nyní se nacházím v komfortu, v blahobytu Česka a vedu tento blog a Facebookový profil s identitou, se kterou se ztotožňuji nejvíc. Jsou to sportovní motivační, výuková i testovací videa a fotky, aktuálně se týkající hlavně kolečkových bruslí.

Popracovní odpolední pohoda na bruslích

Mrkněte a nastupte na vlnu nadšení, testování a nových objevů i Vy se Sportygirl!

 

Autor: Markéta Jaglarzová | úterý 16.5.2017 11:51 | karma článku: 12,78 | přečteno: 340x
  • Další články autora

Markéta Jaglarzová

Letní báseň

14.7.2023 v 14:00 | Karma: 6,73

Markéta Jaglarzová

Kam letos?

25.6.2020 v 13:31 | Karma: 11,47

Markéta Jaglarzová

3 veselé historky ze života

27.9.2018 v 14:33 | Karma: 24,93

Markéta Jaglarzová

Mozek limited

8.3.2018 v 21:10 | Karma: 8,09

Markéta Jaglarzová

Divoká žena

4.11.2016 v 15:51 | Karma: 13,35
  • Počet článků 127
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 696x
V první řadě milovnice všeho krásného, dobrého jídla, rychlé jízdy na bruslích i snowboardu, knih, přírody a muziky. Ještě nedávno velká cestovatelka, delegátka a průvodkyně CK.