Diskuse

Nádherné pláže Mallorky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Plaze se mi libi vic v zime. Neni tam tak rusno

0 0
možnosti
Foto

Jo lépe se fotí a jasno je i v zimě... navíc na kolo tam bývá ideální počasí...

0 0
možnosti
Foto

Mallorca je nádherná... ale mám technickou výhradu k fotkám ;-)

1/ Co jiného by mělo být horizontální rovinou, když ne rovina obzoru?

2/ Kompozice snímků, použití zlatého řezu... zase nic

Víte, ze snímku by mělo být jasně vidět to, co jste se rozhodli vyfotit... fotografie, to je takový moment z příběhu. Mělo by být jasné, proč fotograf stiskl spoušť...

4 0
možnosti
Foto

Ahoj Michale. Nejsem profesionálka. Mám nejlevnější model foťáku a fotím pro radost. Až mě to bude živit, tak si na to určitě dám pozor R^ Chcete mě učit?

0 0
možnosti